Friday, January 1, 2010

Winter Classic Open Thread!

Winter Classic Day is finally here!!11!!! It's like Christmas morning! Soph and I are super excited (no, really?!), and we're going to be watching the game together bicoastally! Blogger BFFs, feel free to join in if you need a home for the game!

105 comments:

Soph said...

Winter Classic time! It's almost almost Winter Classic time! Winter Claaaasic tiiiiime!

Jess said...

I knooooow! I'm so 'cited!!!

Soph said...

Stupid parade, finish already!

Jess said...

Oh, we had coverage on NBC. They were just showing some of the pre-game skate. Reason #1,209 why you should be here ;)

Jess said...

FENWAAAAAAY!

Soph said...

NBC was showing the Rose Parade (?)

Jess said...

We were there! At that store they were showing!

Jess said...

I wish we were there now :(

Soph said...

I think it's too late to go to the Winter Classic, Jess!

Jess said...

A little bit, maybe... haha

Soph said...

Mark Recchi is pretty bald

Soph said...

Pronger looks like a giant during this interview

Jess said...

I don't think it helps that Darren Pang is so short!

Jess said...

Gawd, look at that snow!

Soph said...

What is up with the lizard refing the kids' game?

Jess said...

Pops thinks it's the Geico gecko? I thought it was weird too!

Jess said...

I wanna go ice skating now! haha

Soph said...

Me too!

Soph said...

If Orr and Clarke are the honorary captains why don't they have Cs?

Jess said...

They're here! I like the black stuff under the eyes (I have no clue what it's actually called)... a nice touch.

Jess said...

Pops thinks it's because the current captains have the Cs?

Jess said...

Giroooooux!

Soph said...

Two anthems?!

Soph said...

Also, I was totally going to comment the same thing!

Jess said...

LOL, we're twins! There's JT. Jellyman Kelly! Doooo it!

Soph said...

Yeah, forget about the "Star Spangled Banner", do "Jelly Man Kelly!!!"

Jess said...

The NHL loves to do as many anthems as possible.

Soph said...

Come on Leighton!

Jess said...

Giroux! So close!

Jess said...

This game is intense!

Soph said...

I know!

Jess said...

That was a nice play by Coburn

Jess said...

Was that a shout-out for Carter's b-day? Almost?

Soph said...

No! No one remembered Carter's birthday

Jess said...

Mm-hmm... LOLZ

Jess said...

Wow. That's a snazzy chapeau!

Soph said...

Is this the first scrap ever in a Winter Clasic?

Jess said...

I think so... I think they said that when the fight started.

Jess said...

Of course the Flyers would be in the first Winter Classic fight!

Soph said...

I'm not really listening to the announcers...

Soph said...

Jeff score?

Soph said...

What is this commercial?

Jess said...

I know! Pops was like, "Is that Richards?" And then, crazy skating at the airport? WTF was that all about?

Jess said...

That was a lovely save by your boy!

Soph said...

Yeah Mikey-L!

Soph said...

It sounds like there are a lot of Flyers fans

Jess said...

Yeah, really! "Let's go Fly-ers!" has been the loudest cheer

Soph said...

This is a chippy one

Jess said...

There might be a few more fights!

Soph said...

This Winter Classic has not been lame so far

Jess said...

Darren Pang just said it was the first Winter Classic fight, so it must be true!

Jess said...

Not at all!

Jess said...

As in, this Winter Classic hasn't been lame at all. My comments got a little disjointed there!

Soph said...

Ready?
No!... I'm good!

Jess said...

"Men can take ANYTHING."

That commercial always cracks me up!

Soph said...

Is Bro Hymn playing in the background?

Jess said...

Did you see Jeff sneak in this segment? They only let him say like one thing

Jess said...

Yeah, like a werid slowed-down version of Bro Hymn?

Soph said...

I must have mised Jeff... Booo!

Jess said...

I didn't really catch what he said... that's how fast he went by. So you didn't miss much!

Jess said...

I want to sit in the score board! haha

Soph said...

I knew you would say that

Jess said...

You know me too well :P

Soph said...

Who do you think is going to score first?

Soph said...

Tourette's!

Jess said...

The Flyers. LOL

Who's gonna get credit for that?

Jess said...

I couldn't tell if it was deflected or not. I was just about to say how cool it would be for Syvret to score his first NHL goal in the Winter Classic... and then it happened!

Soph said...

At the beginning of the season I would have never imagined that Leighton would start in the Winter Classic...

The goal was Danny Tourette's! Good job, that's really cool that his first NHL goal was the first of the Winter Classic!

Jess said...

And Jeff got an assist!

Yeah, seriously, who would have thought Leighton would be the starter and Syvret the offensive powerhouse? haha

Jess said...

CLAUDE GIROUX!!! Aaahhh, so close!

Soph said...

BRB, I have to take a quick lunch break

Jess said...

Oooookay...

Soph said...

Okay, I'm back

Jess said...

Just in time for the intermission! I think I'm gonna get some lunch, but I'll be back

Jess said...

Okay, I'm back!

Soph said...

I can't believe it's the third period already!

Soph said...

Ahhhhh!

Jess said...

OMG!!! Leighton, you are one lucky son of a gun!

Jess said...

Every time they mention Matt Hunwick, I think, "You, sir, don't have a spleen."

Jess said...

This period is flying by!

Soph said...

I do too!

Soph said...

That's not a "sounds of the game"... it's a "sounds of the Bruins + Carcillo"

Soph said...

Aw, Jeff's disappointed

Jess said...

I know. Every time they show him, I feel like they should play the Debbie Downer noise!

Jess said...

SWEET CAROLINE!!!

Soph said...

Where it began, I can't begin to knowin'

Jess said...

Some of the Flyers fans looked like, "WTF is this craziness?"

Soph said...

They were are very serious while the Bruins fans were goofily holding hands

Jess said...

Hands... touching hands... LOLZ

It's getting so dark in Beantown. You can see the shadows on the ice!

Soph said...

It gets dark really early in Boston

Soph said...

This game is going to give me a heart attack

Jess said...

I know!!!

Jess said...

UGGGHHH

Soph said...

Greej called it

Jess said...

This game is gonna be the death of me

Soph said...

Booo

Soph said...

Well, at least they weren't blown out like we were worried about

Jess said...

Depressing end, but that was SUCH an exciting game. I'm literally having heart palpitations.

Soph said...

Marco, how could you do that to me?

Jess said...

Seriously. Of all people!

Jess said...

And now they're gonna announce the U.S. team? What a crazy day!

Jess said...

Your boyf Backes made it!

Jess said...

I didn't know half of these guys were American... ooops.

Soph said...

Whoo! Backes!

Jess said...

No Carle? Really?